مدادهای پلی کروم فابرکستل چیست و چه کاربردی دارد؟

مدادهای پلی کروم فابرکستل جز مدادهای منحصر به فرد است که مورد توجه طراحان و هنرمندان قرار گرفته است. این مدادها در مقابل آب مقاوم هستند و رنگ ملایم و زنده ای دارند و می تواند نقاشی شما را زیباتر نشان دهد. این مداد به دلیل رنگدانه های بالا و سرعت نشانگری نور بسیار مورد استفاده قرار گرفته اند. سالهای زیادی این مدادها دوام خواهند داشت. این مدادها در برابر ضربه و خم شدن بسیار مقاوم هستند و به راحتی شکسته نمی شوند.

کاربرد مدادهای فابرکستل

مدادهای پلی کروم فابرکستل به شما این امکان را می دهد که لایه لایه رنگ ها را اضافه نمایید و به یک عمق رنگ برسید. وقتی شما از این مدادها استفاده می کنید این امکان را به شما می دهد که اگر روی رنگ های دیگر از آنها استفاده کنید رنگها با هم مخلوط نمی شوند و رنگ جدید اضافه می گردد. برای این که بتوانید از این مدادها به خوبی استفاده کنید بهتر است از یک مربی کمک بگیرید.

تفاوت مدادهای پلی کروم فابرکستل با سایر مدادها

مدادهای ساده امکاناتی که این مدادها دارند را ندارند و ما به شما استفاده از این مدادها را پیشنهاد می نماییم. مثلا اگر شما قصد داشته باشید روی سیاهی از سفید استفاده کنید با مدادهای معمولی این امکان وجود ندارد ولی با مدادهای پلی کروم فابرکستل این امکان به راحتی برای شما فراهم می شود.

تاریخچه مدادهای پلی کروم فابرکستل

مدادهای پلی کروم به معنی چند رنگ می باشد این مدادها در سال 1908 توسط شرکت فابرکستل تولید گردید. می توان گفت شرکت فابرکستل از قدیمی ترین شرکت های تولید کننده مداد رنگی هستند. در ابتدا این مدادها در 60 رنگ تولید می شدند ولی امروزه تنوع این محصولات بسیار زیاد شده است و در 120 رنگ تولید می شوند. اولین شرکت فابرکستل در کشور آلمان تاسیس گردید. این مدادها هم به صورت تکی و هم به صورت بسته بندی به فروش می رسند و شما می توانید با توجه به نیاز خود خرید نمایید. وب سایت پرهام آرت نماینده رسمی فروش این محصولات هستند.

استانداردهای مدادهای فابرکستل

مدادهای فابر کستل یکی از بهترین نوع مداد ها هستند که که از سال 1911 تولید شد و از آن زمان مورد توجه افراد هنرمند قرار گرفت. این مداد در رنگ های مختلف در بازار وجود دارد. یکی از قدیمی ترین صنایع تولید مداد در جهان مربوط به شرکت فابر کستل است. این مدادها استانداردهای مختلفی دارد و این استانداردها باعث شده یکی از بهترین نوع مداد باشند. یکی از استانداردهای مداد فابر کستل eco pencil است این استاندارد نشان دهنده این است که این مداد از دل طبیعت بوده و هیچ آسیبی به طبیعت نمی رساند.

مدادهای فابر کستل در آلمان تولید میشوند و به سراسر دنیا صادر میشود. در هنگام خرید این مدادها بهتر است به نشان made in Germany روی مداد توجه کنید تا مداد با کیفیت خریداری نمایید. شرکت فابر کستل انواع مداد را تولید می کند و هر کدام از مدادهای تولید شده در این شرکت از بهترین در نوع خود هستند.

به نظر شما این مطلب چقدر مفید بود؟

لطفا امتیاز دهید

میانگین امتیاز ها 5 / 5. تعداد امتیاز ها 1

اولین نفر باشید که امتیاز می‌دهید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *