مدادهای پلی کروم فابرکستل

مدادهای فابرکستل

همان گونه که می دانید یکی از بهترین مداد های موجود در دنیا مدادهای فابر کستل هستند این مدادها از زمان های گذشته تا کنون در بین هنرمندان بسیار مشهور و معروف بوده است . این مدادها در کشور آلمان تولید می شوند و برای فروش به سر تا سر دنیا فرستاده می شوند.هر مدادی باید یک سری از استاندارها را داشته باشد تا به آن اجازه تولید داده شود

استاندارد های مدادهای پلی کروم فابر کستل

استانداردهای مدادهای فابرکستل

. مدادهای فابر کستل استانداردهای eco pencil، made in Germany، water based eco varnish،  carbon-neutral production را دارد و برای همین از بهترین نوع مدادهای نقاشی است. برای کسب هر کدام از این استانداردها باید مراحل خاصی را طی نمود. هر فردی چه مبتدی و چه حرفه ای می تواند از این مدادها استفاده کند. روی مدادهای فابر کستل این استانداردها حک شده است و کیفیت هر مداد با ستاره مشخص شده است.

استاندارد made in Germany چیست؟  

امروزه اگر به دنبال یک مداد عالی بگردید قطعا به شما مدادهای فابر کستل پیشنهاد داده می شود. این مداد ها هم برای افراد مبتدی و هم برای افراد حرفه ای مناسب است و با استفاده از آن می توان نقاشی های زیبایی کشید. هر کار حرفه ای نیاز به ابزار حرفه ای دارد و مدادهای فابر کستل برای نقاشی حرفه ای بسیار مناسب است چون بسیار محکم و ضد آب است و از بهترین نوع چوب تهیه می شود و رنگ این مداد رنگی با دیگر رنگ ها ترکیب نمی شود و ترکیب رنگ زیبایی ایجاد می کند. مدادهای فابر کستل استانداردهای لازم یک مداد را دارد و یکی از این استانداردها made in Germany است . که این استاندارد نشان دهنده اصل بودن مداد است.

مدادهای فابر کستل در آلمان تولید میشوند و به سراسر دنیا صادر میشود. در هنگام خرید این مدادها بهتر است به نشان made in Germany روی مداد توجه کنید تا مداد با کیفیت خریداری نمایید. شرکت فابر کستل انواع مداد را تولید می کند و هر کدام از مدادهای تولید شده در این شرکت از بهترین در نوع خود هستند.

مدادهای رنگی فابر کستل با توجه به بالا رفتن قیمت ارز قیمت های بالایی دارند ولی شما با خرید این مدادها دیگر نیازی به استفاده از مدادهای دیگر ندارید. وب سایت پرهام آرت همه لوازم هنری مورد نیاز شما را برای فروش دارد و به راحتی می توانید از آن خرید نمایید. در ابتدا این مداد های رنگی فابر کستل در 60 رنگ تولید می شدند و بعد به بیش از 100 رنگ رسیدند. شکل ظاهری این مدادها با یک جستجوی ساده در گوگل به شما نشان داده می شود تا در هنگام خرید مدادها اصل و با کیفیت بخرید. به استانداردهای درج شده روی مداد هم توجه نمایید تا از اصل بودن آن مطمئن شوید. 

مدادهای پلی کرومیک فابر کستل

استاندارد eco pencil مدادهای فابر کستل چیست؟

مدادهای فابر کستل یکی از بهترین نوع مداد ها هستند که که از سال 1911 تولید شد و از آن زمان مورد توجه افراد هنرمند قرار گرفت. این مداد در رنگ های مختلف در بازار وجود دارد. یکی از قدیمی ترین صنایع تولید مداد در جهان مربوط به شرکت فابر کستل است. این مدادها استانداردهای مختلفی دارد و این استانداردها باعث شده یکی از بهترین نوع مداد باشند. یکی از استانداردهای مداد فابر کستل eco pencil است این استاندارد نشان دهنده این است که این مداد از دل طبیعت بوده و هیچ آسیبی به طبیعت نمی رساند.

در ابتدا این مدادها در60 رنگ تولید می شدند و اکنون در 100 رنگ متفاوت تولید می شود. این استاندارد eco pencil  نشان دهنده این است که این مداد هیچ تاثیری بر محیط زیست ندارد و در صورتی که تولید شود استفاده شده و تبدیل به زباله می شود. هر مدادی به راحتی این استاندارد را کسب نمی کند و به بهترین نوع مداد این استاندارد داده می شود. این مداد نه برای انسان ها و نه برای حیوانات تاثیر بدی ندارد. در بیشتر کشورهای اروپایی این استاندارد بسیار برای استفاده کنندگان مهم است و به سمت محصولاتی می روند که این استاندارد را داشته باشند. مدادهای فابر کستل محکم بوده و ضد آب میباشد. این مداد ها کم رنگ نمی شوند و برای ایجاد افکت های سایه روشن بسیار مناسب می باشند.

رنگ مدادهای فابر کستل پخش نمی شود و کیفیت این مدادها با ستاره هایی که روی مداد هستند مشخص می شود. اگر علاقه مند به نقاشی حرفه ای هستید می توانید از این مدادها استفاده کنید . وب سایت پرهام آرت همه وسایل هنری را دارد و شما می توانید از این وب سایت خرید نمایید. امکان ترکیب رنگ این مدادها با سایر مدادهای دیگر نیز وجود دارد. این مدادها از بهترین نوع چوب تهیه می شوند.

 

 

به نظر شما این مطلب چقدر مفید بود؟

لطفا امتیاز دهید

میانگین امتیاز ها 4.3 / 5. تعداد امتیاز ها 4

اولین نفر باشید که امتیاز می‌دهید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *