ماشین حساب کاسیو

ماشین حساب کاسیو

ماشین حساب ها یکی از ابزارهای مورد نیاز همه افراد در هر سنی می باشند؛ اما مهندسان برای استفاده از ماشین حساب ها به امکانات ویژه ای نیاز دارند که این امکانات در ماشین حساب های مهندسی گنجانده شده اند. یکی از برترین برندهای ماشین حساب های مهندسی موجود در جهان و ایران، ماشین حساب کاسیو می باشد که به دلیل کیفیت بالایی که دارد توانسته است به یکی از معروف ترین و محبوب ترین برندهای ماشین حساب در جهان تبدیل شود.

ماشین حساب
ماشین حساب کاسیو فروشگاه پرهام

کاسیو یکی از شرکت های معروف جهان در زمینه ساخت ماشین حساب، چاپگر، دوربین های فیلمبرداری و … است. شرکت کاسیو در سال 1946 توسط فردی به نام کاشیو در شهر توکیو کشور ژاپن راه اندازی شد و در حال حاضر به علت مرغوبیت محصولاتی که به بازار عرضه می کند به یکی از برندهای مطرح در سطح جهان در زمینه تولید ماشین حساب های مهندسی و ساده تبدیل شده است.

ماشین حساب های کاسیو، این برند ژاپنی، یکی از بهترین ماشین حساب های موجود در بازار هستند که خواهان بسیار زیادی دارند. ماشین های حساب های این برند ژاپنی در انواع مختلفی که شامل ماشین حساب رومیزی، ماشین حساب مهندسی، ماشین حساب دارای چاپگر و … تولید و به بازار جهانی عرضه می شوند که تمامی این مدل ها قابل رقابت با نمونه های دیگر ماشین حساب های جهان می باشد.

ماشین حساب کاسیو عمدتا به گونه ای طراحی شده است که هم می توان با کمک باتری آن را روشن نگه داشت و از آن استفاده کرد، هم می توان به کمک نور خورشید آن را تغذیه نمود و به عبارتی با شارژ نور خورشید از آن استفاده کرد.

تمامی مدل های ماشین حساب کاسیو در فروشگاه پرهام موجود می باشد و شما می توانید بسته به نیاز و بودجه خود یکی از ماشین حساب های این برند ژاپنی را خریداری نمایید.

ناموجود

ماشین حساب

ماشین حساب CASIO CP400

۴,۴۰۰,۰۰۰ تومان
ناموجود
۴,۳۰۰,۰۰۰ تومان
ناموجود

ماشین حساب

ماشین حساب CASIO 3650

۸۰۰,۰۰۰ تومان
ناموجود

ماشین حساب

ماشین حساب CASIO 991EX

۱,۰۵۰,۰۰۰ تومان
ناموجود

ماشین حساب

ماشین حساب CASIO 991ES

۳۵۰,۰۰۰ تومان
ناموجود

ماشین حساب

ماشین حساب CASIO 82 ES

۳۰۰,۰۰۰ تومان
ناموجود

ماشین حساب

ماشین حساب CASIO 82EX

۳۵۰,۰۰۰ تومان
ناموجود

ماشین حساب

ماشین حساب CASIO 82 MS

۳۹۰,۰۰۰ تومان
ناموجود
۱,۰۰۰,۰۰۰ تومان
ناموجود
۴,۹۰۰,۰۰۰ تومان
ناموجود

ماشین حساب

ماشین حساب fx991cw

۱,۳۵۰,۰۰۰ تومان

به نظر شما این مطلب چقدر مفید بود؟

لطفا امتیاز دهید

میانگین امتیاز ها 5 / 5. تعداد امتیاز ها 3

اولین نفر باشید که امتیاز می‌دهید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *