رنگ پارچه چیست؟

رنگ پارچه چیست؟

یکی از رشته های هنری نقاشی روی پارچه است که بسیار مورد استقبال و توجه هنرمندان قرار گرفته است. برای نقاشی روی پارچه نیاز به ابزار گوناگونی داریم از جمله رنگ پارچه که باید از رنگ های با کیفیت انتخاب شود که قابل شستشو باشد. رنگ های پارچه از جمله رنگ های اکریلیک است که آماده استفاده هستند و نیازی به مکمل برای آماده شدن ندارند. البته می توان در صورتی که رنگ ها غلیظ بود به آنها چسب بیندر اضافه نمود.

ترفند های نقاشی روی پارچه

نقاشی روی پارچه شامل نقاشی روی مانتو ، روی لباس و هر پوشاک دیگری می باشد که باید از قبل آموزش دید. استفاده از رنگ پارچه می توان انواع طرح ها را روی پوشاک اجرا نمود و علاوه بر نقاشی می توان کارهای چاپ روی پارچه را هم انجام داد. بهتر است از یک مربی برای آموزش کمک بگیرید و اگر فرد ماهری هستید می توانید از قلم موهای نازک برای نقاشی روی پارچه استفاده نمایید. باید نقاشی روی پارچه با دقت فراوان انجام شود چون امکان پاک کردن اشتباه خیلی کم است. برای رنگ کردن پارچه بهتر است از رنگهایی با تون رنگی پایین استفاده نمایید تا اگر مشکل یا اشتباهی ایجاد شد بتوان آن را اصلاح نمود.

انواع رنگ پارچه

انواع مختلفی از رنگ پارچه در بازار وجود دارد و شما بسته به میزان مهارت و نیاز خود می توانید آنها را خریداری نمایید. بهتر است از پارچه های مخصوص و مناسب استفاده نمایید. پارچه مناسب با رنگ انتخاب کنید. رنگهای اکریلیک برای هر نوع پارچه ای مناسب است ولی بهترین نوع پارچه برای این کار پارچه های پنبه ای ، پلی استر ، جین است. برای زیباتر شدن نقاشی می توانید از اکلیل استفاده نمایید. برای تهیه رنگ های پارچه ای بهتر است به وب سایت پرهام آرت مراجعه کنید و وسایل مورد نیاز خود را خرید نمایید.

ناموجود
۹۶,۰۰۰ تومان
۷۴,۰۰۰ تومان

رنگ پارچه پ ب ا

دورگیر پارچه پ ب او

۱۴۸,۰۰۰ تومان

به نظر شما این مطلب چقدر مفید بود؟

لطفا امتیاز دهید

میانگین امتیاز ها 2.5 / 5. تعداد امتیاز ها 6

اولین نفر باشید که امتیاز می‌دهید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *