تخته رسم معماری چیست؟

تخته رسم معماری چیست؟

معماری یکی از رشته های پرطرفدار است که امروزه افراد زیادی اقدام به تحصیل در این رشته می کنند. در معماری وسایل زیادی برای استفاده راحت وجود دارد یکی از این وسایل تخته رسم معماری است که کار را برای مهندسین معمار راحت تر کرده است. تعریف کلی تخته رسم این است که میزی چند کاره برای نقاشی ، نوشتن ، طراحی و.. است که استفاده از آن بسیار راحت است.

تخته رسم معماری در گذر زمان تغییرات زیادی کرده است و بسیار پیشرفته تر شده اند. امروزه این تخته ها با قاب های فولادی در بازار وجود هستند که سبک تر شده اند و حمل آنها راحت تر شده است. این تخته های رسم برای کاغذهای مختلف در بازار وجود دارند. برخی از تخته رسم ها هستند که قابلیت تغییر صفحه را دارند و می توان برای کاغذهای مختلف از آنها استفاده کرد.

تخته معماری
تخته معماری فروشگاه پرهام

تخته رسم معماری وسیله ای بسیار کاربردی و مفید است و شما با خرید آن دیگر نیازی به خرید خط کش ال ندارید چون این تخته ها خط کش ال را روی خود دارند و به راحتی می توانید از آن استفاده کنید. علاوه بر خط کش ال برخی از تخته ها نقاله و گونیا نیز دارند.

وقتی کاغذ را روی تخته رسم قرار می دهید می توانید با استفاده از گیرهای کاغذی که روی آن قرار دارد آن را محکم نمایید. تخته های رسم معماری قابلیت تنظیم ارتفاع را هم دارند و شما می توانید در هر ارتفاعی که خواستید از آنها استفاده نمایید.

مدل ها و برندهای مختلفی از تخته رسم در بازار وجود دارند که شما می توانید با توجه به نیاز و هزینه خود مناسب ترین تخته رسم را بخرید و استفاده نمایید. وب سایت پرهام آرت یکی از مراکز فروش این تخته های رسم است که شما می توانید با مراجعه به آن خرید خود را انجام دهید.

 

به نظر شما این مطلب چقدر مفید بود؟

لطفا امتیاز دهید

میانگین امتیاز ها 3.7 / 5. تعداد امتیاز ها 3

اولین نفر باشید که امتیاز می‌دهید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *